Legutóbbi Podcast adásunkban volt szerencsénk interjút készíteni Czollner Gyulával. Előtte megkértünk Titeket, hogy kérdezzetek bátran Gyulától, azonban az interjú során annyira belemerültünk a beszélgetésbe, hogy erre egyszerűen nem maradt idő. Pótoltuk azonban a hiányosságokat, Gyula most írásban válaszolt a kérdéseitekre!
Ha lemaradtál az interjú törzsrészéről, >>ide kattintva<< megtalálod a linkeket hozzá!
Az szóba került, hogy mi hiányzik neked a régi F1-ből. De szerinted mi az, ami ma jobb?
Hú, ez fogós kérdés. Azok számára, akik szeretnek mélyen elmerülni a technikai vívmányok világában, biztos érdekesebb a mai F1, hiszen tele van új és bonyolult technikai megoldásokkal. Engem viszont inkább a sport része érdekel, a küzdelem, az izgalmas verseny, a versenyzők között lévő feszültség, stb. Mint például a Verstappen és Ocon közti lökdösődés tavaly Brazíliában. De ez még nagyon messze van egy Senna-Prost, egy Senna-Mansell, vagy egy Schumacher-Hill konfliktustól. Talán az ad reménysugarat, hogy az idei mezőny nagyon fiatal és tele van nagyon nagy tehetségekkel. Ha az új generáció (Leclerc, Norris, Russell, Ocon) felnő és Verstappennel kiegészülve egymásnak feszülnek, akkor megint jöhet egy izgalmas időszak.

Hogy vagy mostanság? (csak ennyit írt a kérdező, illetve annyit még hozzá, hogy hiányzol neki a közvetítésekből)
Köszönöm, jól. “Nevelgetem” a gyermekemet, ami életem eddigi legizgalmasabb feladata. Nagyon élvezem!
A tavalyi szezonból van kedvenc futamod? Vagy azokból az időkből, amikor már nem te közvetítettél?
Nincs, mert azóta nem tudom igazán beleélni magam. Új munkáim vannak, ez megosztja a figyelmemet. Szerkesztem a MotoGP adásait, de így is nagyon élvezem. Inkább a MotoGP-ből tudnék kedvenc futamokat sorolni. Igazi gladiátorok, akik tényleg az életükkel játszanak minden egyes futamon.
Egyszer mesélted valahol (talán még a Morning Show-ban), hogy voltatok valakikkel valamilyen hajópartin régebben, ahol Räikkönen térden kúszva dobálgatott puszikat a lányoknak. Nincs ennek a történetnek véletlenül folytatása? Baromi kíváncsi lennék rá! No meg, sacc per kábé ez mikori jelenség?
2005. Akkoriban sok cikk jelent meg Räikkönenről, hogy Angliában látták tök részegen bulizni. Én nem hittem el, mert úgy gondoltam, hogy a bulvársajtó fújja fel ezeket a sztorikat. Aztán saját szememmel láttam, hogy ez nem kamu. Persze ezzel nincs semmi gond, csak azt volt rossz nézni, hogy a vendégek vették telefonnal, ahogy a kissé már tudatlan Kimi nehezen tudja kontrollálni önmagát. Én nagyon átéreztem a helyzetét, mert velem is előfordult már ilyen.:))) Szerencsére volt vele egy testőr aki egy idő után haza vitte.

Végül megvetted a Brawn GP-t egy euróért és átnevezted Gyula GP-re? Mindenhol próbáltam utánanézni, de sem adásvételi papírt nem találtam, sem pedig információt az internet bugyrai között. Kérlek, segíts nekem megválaszolni ezt a rejtélyt!
Kár, hogy nem találom már azt a képet, amit egy kedves néző csinált nekünk. Sokáig ki volt függesztve a szerkesztőség falára. Megcsinálta a Brawn GP autóját Gyula GP felirattal. Tök jól nézett ki!
Mit gondolsz a mai F1-ről és a hibrid témáról? Szerinted nem kéne visszatérni a régi V8-asokhoz, esetleg a V6-ból kidobni a hibridet? Szerintem ezzel kicsit jobb lehetne a sportág.
Nekem mondod? Közvetítem a Spíler TV-n az ausztrál Supercars bajnokságot és annyira jó hallgatni a V8-as motorokat! De azt el kell fogadni, hogy az autógyártás új irányt vett. Ha nem igazodna az F1 ehhez, akkor a motorgyártók nem szállnának be.
A te versenynaptárad hány versenyből állna?
Szerintem a 20-22 még elfér, de felette már túl sok lenne. Igazából az a kérdés, hogy mekkora az érdeklődés. Ha megtelnek a lelátók és jók a televíziós nézettségi adatok, akkor érdemes több futamot rendezni. Ez színtiszta üzlet.

Az idén milyen sportokat fogsz közvetíteni?
Ralikrossz világbajnokságot, magyar résztvevővel! Szabó Krisztián abszolút esélyes arra, hogy megszerezze Magyarország első FIA világbajnoki címét. Michelisznek majdnem megvolt 2017-ben, de csak majdnem. És persze az ausztrál Supercars bajnokságot.
Egy válasz