Rögtön az első, amin egyből megakad a szem és mosoly kerekedik az ember arcára, hogy a Mount Panoráma pályán rendezik a februári szezonnyitót. Ha már elmarad a Bathurst 12 órás, akkor ezzel az 500 km-es versennyel kedveskednek a szurkolóknak. Ráadásul tradicionálisan a Bathurst 1000-et is megrendezik októberben, tehát jövőre két alkalommal is ellátogat a bajnokság a legendás hegyi pályára. Bár vérzik a szívem Adelaide hiánya miatt, de úgy gondolom, ennél jobb pálya nem is kerülhetett volna a helyére.
Melbourne sem maradhat ki a sorból, sokadik alkalommal lesz majd a Formula-1 betétfutama a Supercars az Albert Parkban.
Amik még változtak: májusra előre került a Tailem Bend, ismét eljutunk majd Új-Zélandra (remélhetőleg a vírushelyzet addigra már nem fog közbe szólni), ráadásul a Pukekohe Parkba (ugyebár 2020-ban a Hampton Downs versenypálya helyettesítette volna).
A Sydney Motorsport Parkban és a Barbagello Raceway-en is éjszakai versenyeket fognak rendezni. Surfers Paradise nem lesz villanyfényes, noha az elmúlt években már többször is pletykáltak erről, viszont az Arany-parton rendezik majd a szezonzárót. Ez pedig azt jelenti, hogy Newcastle kimarad jövőre, de az utcai pálya kedvelői ne dőljenek a kardjukba, 2022-ben ugyanis visszatér, méghozzá szezonzáróként. Sandown se lesz része a jövő évi naptárnak, de a hírek arról szólnak, hogy ebben az esetben is csupán egy éves kimaradásról van szó.
Sean Seamer, a bajnokság vezérigazgatója elmondta, hogy a 2021-es versenynaptár egyfajta ajándék a rajongóknak az idei vírushelyzet ellenére tett hűséges figyelmükért és támogatásukért. Hangsúlyozta, hogy a COVID-19 korlátozásait figyelembe véve igyekeztek úgy kialakítani a naptárat, hogy az esetleges szigorítás mellett is megtudják rendezni a következő fordulót. Egyelőre azonban úgy néz ki, hogy csak a Gold Coast-i szezonzáróra fogják beengedni a nézőket.
Íme, a 12 fordulós naptár:

Címlapkép forrása: Supercars.com