Sejtettük a tavalyi Hyundai-Nordschleife bojkott után, hogy a történetnek lesz még utóélete, illetve precedenst teremthet a többi gyártó számára is. Ezúttal azonban nem Koreában, hanem Kínában ütött be az elégedetlenkedés, a Lynk&Co anyacége, a Geely ugyanis úgy döntött, hogy nem fogja támogatni a ningboi fordulót (2018-19-ben ők voltak a főszponzor), ami novemberben esedékes, két héttel Macau előtt.
Az ok természetesen a BoP, vagy legalábbis jó erre fogni. A Geely ugyanis azt követeli, hogy a WTR fogja kicsit vissza a Hondákat és új Hyundai Elantrákat az szezonnyitó után.
Mindez azért is pofátlan, hiszen az első versenyen végig a győzelemért harcolt a kínai brancs is, és amilyen pocsék szezonja volt tavaly a Hyundainak, illetve a Hondának átlagban seem kedvezett a BoP, tehát egy versenyhétvége után, ilyen szinten rinyálni simán röhejes és elfogadhatatlan.
A történet másik fele az, hogy Ningboban a Geely támogatása nélkül is megrendezhető a verseny, plusz alapvetően miattuk megy oda a mezőny, tehát ez a sztori a visszájára is elsülhet. Míg mások szerint, a különböző utazási korlátozások miatt amúgy sem kellene erőltetni azt a kínai fordulót.
Nektek mi a véleményetek erről az egészről?
Címlapkép forrása: a WTCR hivatalos média felületei/Florent Gooden- DPPI