A cég amely eredetileg még Sam Schmidt csapatának főszponzora volt és megtartotta szerepkörét a McLaren bevásárlás után is, újabb hosszú éves időszakra köteleződött el a csapat iránt, egyben megmaradnak a McLaren F1-es alakulatának szponzorai is. Ugye jövőre már a Sam Schmidt féle csapat is 75 százalékban Brownék tulajdona lesz.
A szerződés meghosszabbítása inkább az Indycar szempontjából fontos rövidtávon, hiszen az Arrow támogatása nélkül nem tudnának harmadik autót indítani a közeljövőben.
A bejelentés után amúgy Brown kihangsúlyozta, hogy 2023-ban biztosan teljes évet fut már a harmadik autó, jövőre pedig akkor érkezik, amikor az ideális pilótát le tudják szerződtetni, és érdemesnek látják nevezni.
Brown kiemelte, hogy olyan versenyzőt keresnek, aki bajnokesélyes lehet, és egy 5 éves időszakra el tud köteleződni a csapat iránt- annak semmi értelmét sem látják, hogy azért legyen harmadik autójuk, mert a többi nagycsapatnak is kettőnél több van.
Amikor a Motorsport a harmadik pilóta kilétéről faggatta, a csapatfőnök kiemelte, hogy Montoyával elégedettek voltak az Indy 500-on és jövőre is indítanák a kolumbiait a legendás futamon. A harmadik pilótájuk azonban könnyen lehet, hogy Stoffel Vandoorne lesz, aki jelenleg Laguna Secaban ott is van az IndyCar paddockban. A korábbi F1-es pilóta ugye jelenleg a Mercedes Formula E versenyzője, azonban a következő évad végén a stuttgartiak távoznak a szériából, tehát az IndyCar komoly opció lehet a belga számára.
És igen, mi is arra lennénk a legkíváncsibbak, hogy Patricio O’Wardnak szánna- e a McLaren versenyzői szerepkört az F1-es csapatban?
Akár egy csere pár év múlva, ha öregebb lesz Ricciardo?🤔