Kezdenek a helyükre kerülni a kirakós legfontosabb elemei az idei uborkaszezonban. És ismét mondhatjuk, hogy Marshall Pruett értesülései atombiztosnak bizonyultak. Bő egy hete írtunk arról, hogy az IndyCar szakíró szerint ugyan még Santino Ferrucci és Oliver Askew is esélyes volt a harmadik RLL autóra, Christian Lundgaard tűnt a favoritnak.
A mai napon pedig pont is került a történet végére, hiszen a dán versenyzővel több éves szerződést kötött az RLL. Az Alpine junior a 30-as számú Hondát kapja meg jövőre, azonban ez csak szponzorációs okok miatt kapja a harmincas számot. Ugyanis Takuma Sato idei gárdájának Jack Harvey lesz a versenyzője, csak a HyVee támogatás folytonossága miatt a brit autója 45-ös számmal fog versenyezni. Lundgaard szerelőcsapata tehát egy újonnan összeállított egység lesz, a szezon során frissen alkalmazott szakemberekből.
A dán tehát teljes szezont tekintve újonc lesz, annak ellenére, hogy indult az idei szezon második Indy GP-jén és az igencsak meggyőző, negyedik rajtkockát szerezte meg. Az amúgy továbbra is egy jó kérdés, hogy az Alpine vajon mennyit fizet Lundgaard RLL programjából, hiszen a hivatalos bejelentést követő interjúkban is megemlítődött mindez.
🚨NEWS🚨 Christian Lundgaard to Join RLL in a Multi-Year Agreement.
— Rahal Letterman Lanigan Racing (@RLLracing) October 20, 2021
We can’t wait to see what you can do during a full #IndyCar season after your performance at @IMS, Christian! 👏🏼
MORE: https://t.co/dTKi8DF81H
🏎 @lundgaardoff 🇩🇰 pic.twitter.com/6HlUJC8w6j
Lundgaard a jövő évi rajtrács 20. bejelentett versenyzője, és egyenes úton halad a széria a 26-28 teljes szezonos induló felé, ami számos pályán gondokat okozhat majd a pitlane méretei miatt. Ilyenek a “pozitív jellegű problémák.” 😃