A hétvégén az Adria International Raceway-en folytatódik (miért Uram, MIÉÉÉÉÉRT?) a Túraautó-világkupa szezonja. A Target Competition pedig egy autóval tér vissza a Bäckman-testvérek távozása miatt kihagyott két fordulót követően.
A svéd testvérpár szezonja elég kiábrándító volt (1-1 pontszerzést hoztak össze), a Hungaroringen beugró Baldan pedig szintén nem tudott csodát tenni, pláne a szabadkártyás indulás miatti plusz ballaszt miatt. Bár az olasz mindkét futamon verte őket, még ha csak 1-1 pozícióval is. A 2017-es olasz TCR bajnok eredetileg is indult volna Adrián, beugróként. Mivel azonban teljes szezonos pilóták nélkül maradt a csapat, és kihagyta a cseh, illetve francia fordulókat, Olaszországban Baldannal tér vissza, egyelőre egyetlen Hyundaial. Mivel már nem szabadkártyás, Baldan pontszerzésre is esélyes lesz, illetve a “gyári versenyzőkkel” azonos súlyú Elantrával vág neki a fordulónak.
A súlyoknál maradva, a hétvége előtt az új Audi RS 3 LMS 10 kilóval könnyebb lesz és hasmagasságban is veszít 10 milimétert az autó.
Ami a Targetet illeti, jó kérdés hogy kivel/kikkel és hány autóval indulnak majd az oroszországi évzárón, november végén.