A svájci versenyző, akiről másfél hónapja derült ki, hogy az Audi LMDh programjának egyik vezérpilótája lesz, már jövőre komolyan nekivág a prototípus versenyzésnek, hiszen az újonnan alakult Vector Sport versenyzője lesz a WEC-ben.
Unatkozni tehát egyáltalán nem fog Müller, hiszen jövőre is teljes DTM idényre készül az Audival, szerencséjére pedig a WEC és DTM előzetes naptárai egy fordulóban sem ütköznek (persze ez a pandémia miatt még változhat). Ami a Vector Sportot illeti, a brit gárdát Gary Holland vezeti majd, aki dolgozott már a Risi és a JOTA LMP2-es programjaiban, valamint a Dragon/Penske Autosport Formula E csapatnál. Utóbbi gárdában pedig volt lehetősége együtt dolgozni az általuk frissen leigazolt Mullerrel. Arról egyelőre többet nem tudni, hogy az Oreca 07 volánja mögött kik lesznek a svájci váltótársai.
Audi driver @nico_mueller will contest the 2022 #WEC season with all-new LMP2 team Vector Sport.
— Autosport (@autosport) November 29, 2021
Full story ⬇️https://t.co/6C0fN51fPH
Az AF Corse, Prema/Iron Lynx és Team Penske csatlakozásával – elvileg pedig az Ultimate nevű francia gárda is érkezhet – már így is komoly érdeklődés van az LMP2 iránt. Azzal pedig, hogy a United Autosports és a WRT is két autósra bővíti programját, egy rekordmagas LMP2-es mezőnyt láthatunk jövőre. Tehát Frederic Lequien WEC CEO nem a levegőbe beszélt, amikor “rászólt” a Glickenhausékra, hogy csak akkor nevezhetnek, ha legalább egyik autójuk teljes szezont fut, hiszen gyanúsan túljelentkezés van a szériába.