Közzétette szokásos jegyzeteit Michael Masi – lássuk, hogy melyik kanyarokban kell majd fokozottan figyelniük a versenyzőknek!
7-es kanyar
Az edzések és a verseny során elért köridő érvénytelenítésre kerül, ha a versenyző a 7-es kanyar csúcspontján négy kerékkel a fehér vonal mögé vágott.

9-es kanyar bejárata
A pálya határa a “support” boxutca kijáratánál lévő rázókő folytatását képező szaggatott vonal, attól jobbra nem lehet tartani.

15-ös kanyar kijárata
Az edzések és a verseny során elért köridő érvénytelenítésre kerül, ha a versenyző a 15-ös kanyar kijáratánál négy kerékkel a fehér vonalon kívül fordult.

16-os kanyar kijárata
Az edzések és a verseny során elért köridő érvénytelenítésre kerül, ha a versenyző a 16-os kanyar kijáratánál négy kerékkel a fehér vonalon kívül fordult. Ilyen esetekben az adott köridő mellett a soron következőt is törlik.

Általános szabályok a 7-es, a 9-es, a 15-ös és a 16-os kanyarokra vonatkozóan
Pályaelhagyásnak kell tekinteni, ha az autó egy része sem érintkezik a pályával.
Minden alkalommal, ha egy autó a fenti kanyarokban elhagyja a pályát, az érintett csapatot értesítik a hivatalos üzenetküldő rendszeren keresztül. Három alkalom után az érintett versenyzőnek fekete-fehér zászlót mutatnak be, minden további pályaelhagyást pedig jelentenek a versenybíróknak. A három alkalom a négy kanyarra összesítve vonatkozik, nem külön-külön.
Minden esetben, ha egy versenyző elhagyja a pályát, a visszatérést köteles biztonságosan és maradandó előny szerzése nélkül végrehajtani.
Fenti szabályok nem értelmezhetők, ha egy versenyzőt egy másik autó leszorított a pályáról, de ezt minden esetben külön-külön a versenybíróság jogosult megítélni.