Miután két nappal ezelőtt, a nagy NAPA bejelentést követően megerősítette a Motorbase, hogy Dan Cammish lesz a program egyik vezérpilótája, két ismerős arc is marad a csapatnál 2022-ben.
A 37 éves Jackson sorozatban negyedik szezonját kezdheti jövőre a fordos gárdánál. És miután tavaly karriere legjobb BTCC-s évét futotta (2 győzelmet is szerzett), idén nagyon elfogyott az első fordulók után. Egyetlen dobogót tudott szerezni még az év elején, és ugyan a szezon végére ismét stabil pontszerző lett, csupán fele annyi egységgel zárta az évet, mint 2021-et. Jackson amúgy már kilenc és fél szezont lehúzott a bajnokságban, szóval valószínűleg ennél jobb sosem lesz, de a mezőny szerethető figurái között van. Picit az egyszerű, de kedves és szerethető, jó napjain pedig versenyképes karakter.
Great to see our local @BTCC team @Motorbase filling their seats ahead of the 2022 season! https://t.co/IsxJNGVQD9
— Brands Hatch (@Brands_Hatch) December 17, 2021
A velem egyidős Osborne már inkább a bögyömben van, vagy mondjuk úgy, nem tartom megérdemeltnek helyét a mezőnyben. Idén harmadik szezonját futotta, és ugyan versenyképesebb volt a legtöbb fordulóban, mint tavaly-tavalyelőtt, összességében így is jóval a csapat, és a Ford potenciálja alatt teljesített. Viszont mivel ő a csapatot tavaly partnereivel együtt felvásárló Pete Osborne fia, a helye kb. kibérelt a gárdánál.
Jackson és Osborne a Motorbase-ként nevezett autókat fogják vezetni, bejelentésükkel pedig már csak egy hely kiadó a gárdánál, a “NAPA-részlegen”. A hozzáértők szerint egy nagy nevet várhatunk a negyedik Focusba, egyesek pedig odáig mentek, hogy a címvédő Ash Sutton nevével dobálóznak. A pletykákat figyelemmel kísérve, ez nem is tűnik egy irreális felvetésnek. 🤔