Ahogy naponta érkeznek a bejelentések a szűk hónap múlva rajtoló, 60. daytonai 24 órásra, úgy lesz egyre várósabb a futam. A hong kongi gárda a 11. induló a GTD Pro alkategóriában, és a harmadik csapat, akikről megtudtuk, hogy Porsche gyári támogatással vágnak neki a legendás versenynek.
A KC Motorgroup a német gyártó hátszelével fog debütálni Daytonában és a bajnokságban, a felvonultatott nevekkel pedig komoly esélyesek lehetnek a kategória megnyerésére is. Kezdjük a legfontosabb “hátéremberekkel” a sort. A 911 GT3 R főmérnöke az az Adam Hardy lesz, aki a 2016-os Le Mans-i 24 óráson már dolgozott a csapattal, azóta pedig a Porsche gyári támogatású alakulatinál látott el különböző szerepköröket a WEC-ben. Mellé érkezik Kai Störling, aki a Porsche legutóbbi, nagy endurance sikerének kulcsembere volt. Störling vezette ugyanis a tavalyi nürburgringi 24 órást megnyerő Manthey autó mérnöke gárdáját.
📸 GTD PRO CREW: @KCMotorgroup has named the driver lineup for its Rolex 24 debut with a Porsche in the new GTD Pro class.
— Sportscar365 (@sportscar365) January 5, 2022
➡️ https://t.co/h6X6XCth6V #IMSA pic.twitter.com/YWoV9QUeEg
Áttérve arra, ami mindenkit érdekel: kiket ültet a Porsche az autóba? A tapasztalatot a francia Patrick Pilet adja majd, akinek neve lassan egyenlővé vált a stuttgartiakkal. Mellé érkezik a belga Laurens Vanthoor, aki az utóbbi 5 szezont az IMSA-ban versenyezte végig, 2019-ben begyűjtve a GTLM címet az egyik gyári Porsche volánja mögött, tavaly pedig GTD bajnok lett a Pfaff Motorsport színeiben. Amúgy a kanadai gárda is GTD Pro résztvevő lesz idén, a Porsche Campbell-Jaminet-Nasr triójával. A gárda legfiatalabb gyári versenyzője a norvég Dennis Olsen lesz, aki szintén a Pfaff autóval indult a 2019-20-as daytonai futamokon. A KCMG Porschébe negyedik pilótaként a svájci Alexandre Impertori ülhet majd. A motorsport kedvelői számára pedig egyenlőségjel tehető az ő neve és a KCMG rövidítés közé.