Kénytelen változtatni felállásán Zak Brown csapata, a jelenlegi pilóták ugyanis nem felelnek meg az IMSA szabályainak!
A United Autosports idén a Phil Hanson – Guy Smith – James McGuire trióval tervez rajthoz állni a négy endurance fordulón az IMSA sportautó-bajnokságban, a daytonai 24 óráson pedig még William Owen is csatlakozik hozzájuk. Az IMSA szabályai szerint az LMP2-es alakulatoknál kötelezően legalább egy Bronz-minősítésű versenyzőnek kell vezetnie – a United esetében ez McGuire –, azonban a szabály azt is kiköti, hogy Platina– vagy Arany-fokozatú pilótából autónként legfeljebb egy lehet (Daytonára ez nem vonatkozik, ott lehet kettő Arany pilóta is). Az FIA 2022-es listája szerint Hanson és Smith is Arany-minősítéssel rendelkezik, ennélfogva a United Autosports 22-es autójának felállása szabályellenes.
A csapatnak most reagálnia kell és vagy Hansont, vagy Smith-t le kell cserélnie egy Ezüst-kategóriájú pilótára. Az még egyelőre nem ismert, hogy melyikük fog távozni és hogy ez az Endurance Cup összes futamára vonatkozik-e majd. A csapat társtulajdonosa, Richard Dean a Sportscar365-nek azt mindenesetre elmondta, hogy már beszerveztek egy Ezüst-minősítésű sofőrt, aki majd az Európai Le Mans-szériában is képviselni fogja a United Autosportsot.

Megjegyzendő, hogy Hanson idén teljes WEC-szezont fut Filipe Albuquerque váltótársaként, az endurance-világbajnokságnak és az IMSA-szériának azonban Sebringben közös fordulója lesz, és aligha elképzelhető, hogy Hanson a nyolc- és a tizenkét órás versenyen is vezetni fog. Ez valószínűleg abba az irányba billentheti a mérleg nyelvét, hogy neki kell távoznia az IMSA-felállásból, Guy Smith pedig maradhat a hosszú távú futamokra.
Dean azt mindenesetre megerősítette, hogy nem kérték arra az IMSA-t, hogy változtassanak az FIA kategorizációján és akár Hansont, akár Smith-t minősítsék “le” Ezüst-fokozatúra.