Szerda délután az Aston Martin bejelentette, hogy kinevezte kereskedelmi igazgatónak a Ferrari korábbi csapatfőnökét, Marco Mattiaccit.
Marco Mattiaccit a Ferrari Észak-amerikai részlegéről helyezték 2014 elején a Forma–1-es csapat élére, azonban a sikertelen szezon után, mindössze nyolc hónapot követően le is váltották. Azóta az elektromos mobilitási szektorban dolgozott a Faraday Future és az Envision vállalatoknál, mostantól pedig az Aston Martin Lagonda cég globális márka- és kereskedelmi igazgatójaként tevékenykedik majd.
„Az Aston Martin története jelenleg a legizgalmasabb projekt az autóiparban. Nagyon örülök, hogy csatlakozhatok a Lawrence Stroll és Tobias Moers által összeállított vezetői csapathoza globális márka- és kereskedelmi igazgatói szerepkörben. Miután 109 éven át élvezte a globális szeretetet, szenvedélyt és hűséget, az Aston Martin jelenleg új vásárlói közeget céloz új generációs termékekkel, ultra-luxus vásárlói élményével és a Grand Prix-versenyekhez való visszatérésével. Egy képzett és szenvedélyes csapat részeként fogok dolgozni, és alig várom, hogy részese lehessek ennek az ikonikus márkának, amely egyedülálló helyen, az ultra-luxus és a nagy teljesítmény célkeresztjében áll” – fogalmazott Mattiacci.
Az Aston Martin hivatalos közleménye szerint Mattiacci a márka luxus vásárlói élményének felügyelete mellett a Forma–1-hez, mint kulcsfontosságú globális marketingplatformhoz való márka- és termékintegrációt is felügyeli majd.