A 34 éves kínai versenyzőt utoljára három évvel ezelőtt láttuk a világkupa mezőnyében, idén pedig a Lynk&Co színeiben tér vissza, akikkel rakás győzelmet és bajnoki címet is szerzett Ázsiában azóta.
Ma 2019-ben szép eredményeket ért el a Mulsanne Alfával, a pandémia kezdetével azonban Kínában “ragadt”. Ezt valószínűleg nem bánta meg utólag, hiszen egy nagyon domináns szezont követően – az első öt versenyből négyet megnyert- lett a kínai TCR-bajnokság aranyérmese, a gyári Lynk támogatású Teamwork csapattal. Tavaly a hangsúlyt az összetett ázsiai bajnokságra helyezte, végül pedig lemaradt a címről a csapattárs Jason Zhanggal szemben.
: Ma Qing Hua makes #WTCR return with Lynk & Co https://t.co/EezBD3Cft9 pic.twitter.com/XvOf8b9o0F
— TouringCarTimes (@TouringCarTimes) February 22, 2022
Idén tehát ismét a nemzetközi színtéren látjuk versenyezni, az igazán jó kérdés pedig az, hogy miatta kinek kell mennie? A kétszeres-bajnok Ehrlacher távozására nem látok esélyt, nagybátyja Muller viszont már jobb kérdés. Ő amúgy is Yann érdekében maradt a mezőnyben (annak ellenére, hogy sebességével továbbra sincs semmi gond). Urrutia tavaly már bajnoki kihívó számba ment, Björk pedig hosszú évek óta a Cyan versenyzője. Mondjuk pont a svéd az, aki az utóbbi két szezonban nem muzsikált a legjobban.
Szóval a hozzászólásokban lehet tippelgetni, hogy szerintetek kit vált a kínai versenyző a csapatnál.