Miután az Audi dominálta az első futamot Aragónban, a második versenyen egy teljesen más összképet láttunk, és egyedül csak Huffy dobogója volt a közös pont.
A délelőtt győzelmet szerző Gilles Magnus kálváriája már a felvezető körön megkezdődött, amikor a belga fiatal elhagyott egy kereket. Nos annak ellenére, hogy nem volt ki mind a 4 kereke, felért a rajtrácsra, és utólag nem okozott gondokat neki az eset.
A fordított rajtrácsos versenyen a Ma-Norbi-Azcona-Dani négyes várhatta az élről a startot, és a káoszra sem kellett túl sokat várni… Ma elég jól elstartolt az élről, míg Urrutia és a többi Lynk Dani életét nehezítette meg rögtön a futam elején. Pár kanyarral később a lesipuskás Norbi már az első helyen találta magát, de az öröm sajnos nem tartott túl sokáig… A kavarodásban autója eltalálta a bólyát (Azcona is besegítette ebben…), és az Elantra innentől már csak használtalkatrész alapnak volt jó…
Miközben Norbi autójának a jobb hátulja törött, Coronel Audijának az elejéből hiányzott egy jó nagy darab. És továbbra sem tudjuk, hogy miért, mivel a csodás Eurosport ma is alkotott. A visszamutatásokból semmi lényeges sem derült ki, aztán egy bő 5 percre el is veszítettük az adás képét… Valahogy tudat alatt is maga alatt vágja a fejszét “kedvenc csatornáink egyike.”
Miután Coronel autóját kimentették a pályáról, 16 perc és egy kör állt a fiúk rendelkezésére versenyezni. Az újraindítás után Ma elég hamar elfogyott, Dani vezetése azonban nem tartott túl sokáig, hiszen Azcona bedarálta a zengős versenyzőt, nem sokkal később pedig Huff is elment mellette. Csakhát ebből alig láttunk bármit is- gratula Eurosport…
Tíz perccel és egy körrel a leintés előtt lett újra képünk, ekkor pedig Dani autója már kisebb gondokkal küzdött, és úgy tűnt, hogy csak a túlélésre játszhat. Szerencséjére a Lynk armadából csak Urrutia tudta megelőzni a dobogó alsó fokáért, Ma pedig fennakadt rajta. A leintés előtt pár körrel érkezett is a várt csapatutasítás a svéd-kínai bagázsban, de a Dani mögé kerülő Ehrlacher sem bírt a Cuprával, így egy szép negyedik helynek örülhet- bár ma több volt ebben.
Azcona Dani megelőzése után simán megnyerte a futamot, de olyan lazára azért nem vehette a figurát, hiszen az első futamon is győzelmet kergető Huffy végig a bajnokságot vezető spanyol fiatal nyakán loholt.
Win tastes better at home! 🇪🇸 @mazconaoficial takes Race 2 victory at WTCR Race of Spain 🥇#FIAWTCR #RaceOfSpain #MotorlandAragon pic.twitter.com/qqobYvhORp
— FIA WTCR (@FIA_WTCR) June 26, 2022
A Futam második fele elég lapos volt már. Mullertől láttunk egy kis kakaskodást Bennaival a top tíz végén, figyelmeztették is az irányváltásokért a franciát, de végül maga mögött tudta tartani Bennanit, aki az utolsó körben elengedte csapattársát, Berthont a nyolcadik pozícióért.
A győztes kettős mögött Urrutia állhatott még dobogóra, aki ezzel pontokat hozott a csapattárs Ehrlacher-n, szóval egy Lynk&Co-n belüli belső harc kezdett kirajzolódni??? Csapaton belül amúgy ezúttal is elég gyengén teljesített Björk, míg a súly(os) gondokkal küzdő Hondák a 4 tökutolsó helyen végeztek…

Győzelmével Azcona már egy 30 pontos előnyt épített ki a bajnokságban Magnusszal szemben, újabb dobogójával pedig Huff immár az élmenők közé tartozik, 93 ponton osztozva Urrutiával (Azconának 129 van), eggyel megelőzve Ehrlacher-t.
A bajnoki tabellát itt találjátok.
Folytatás már jövő hétvégén, Portugáliában!